泡椒西芹

Wrong Turn - The Blackout City Kids

致命弯道那个低成本血浆片的片尾曲总是很高能。。。

Take a bruised hip, you'll take skinned knee
偏体凌伤的你跪倒在我面前
Take a million hist fore i ever can see
我却看不到你内心已千疮百孔
Screamin '" Is that all you got" 
你尖叫嘶喊着“你得到了一切了”
As i bleed 我却依旧嗜血
And i always come back, I never disappear
但是我总是记得回来,永远不会消失
Even if i take me fun breathe ill 即使我拿自己的生命开玩笑
I need you now 我现在就需要你
Don't fade away on me 不要对我失去感觉
Cause i made a mistake 我知道自己犯了错
I think itook a wrong turn 我想我拐错了弯
There along the way 沿着我选择的那条路
I sealed my fate 我渐渐掌控不了我的命运
And all i konw,Is you've gone 还有我知道,你已经走了
Yeah, you're gone away 是的,你就这样走了
I'll never touch you face 我再也抚摸不到你的脸
I'll never see you again 我永远也见不到你了
And i watch each day through the fallin'snow
在人生的冬季里,我看着那些人
The dead men walking through their highs and lows
经过他们人生的高峰和低谷,最终走向死亡
Wishing they could start again 多么希望他们能在另一片乐土上
Somewhere new 重来一次
And instead I'm cold and i feel their pain
然而,我开始心寒并感受他们的痛楚
I watch as their life slowly fades away
眼睁睁看着他们生命的火焰渐渐消灭
I see their eyes. they're piercing mine
望着他们的双眼,那种眼神刺透了我的心脏
There's nothing i can say 我深深的沉默了
I made a mistake 我知道自己犯了错
I think itook a wrong turn 我想我拐错了弯
Somewhere along the away 从这条路的某个地方起
I made a mistake 我知道自己犯了错
I think itook a wrong turn 我想我拐错了弯
There along the way 沿着我选择的那条路

评论

热度(1)