泡椒西芹

I'm In Here - Sia

I'm in here, can anybody see me?       
我在这,难道没有人看得见吗? 
can anybody help?          
难道没人能帮忙吗?
I'm in here, a prisoner of history, can anybody help?     
我在这里,仿佛一个囚禁的历史,无人能拯救?

can't you hear my call?   
你能听到我的呼唤吗?
are you coming to get me now?
你是来救我吗?
I've been waiting for, you to come rescue me,
我一直在等待,你来搭救我
I need you to hold, all of the sadness I can not
我需要你,拥抱我的所有悲伤,我自己无法做到
living inside of me
内心中的我

I'm in here, I'm trying to tell you something
我在这儿,我想告诉你一件事
can anybody help?
谁能帮忙吗?
I'm in here, I'm calling out but you can't hear,an anybody help?
我在这里,我喊叫,但你听不懂,无人能帮忙?

I'm crying out, I'm breaking down
我已经快泪水枯竭,我快要破碎坠落
I am fearing it all stuck inside these walls
我感觉到极致的空间,这些墙壁  
tell me there is hope for me
告诉我,我还有希望
is anybody out there listening?
有没有人听了吗?
can't you hear my call?
难道你无法听到我呼唤吗?
are you coming to get me now?
你现在是来救我的吗?
I've been waiting for you to come rescue me
我一直在等待,你的到来,来救我出去

评论

热度(5)